Stephanie Roublot

Stephanie Roublot

(koreograaf ja lavastaja)

HARIDUS JA TÖÖ
Stephanie Rublot õppis tantsimist Nancy Konservatooriumis (1988–1991), Boulogne-Billancourt’i Konservatooriumis (1991–92) ja Pariisi Konservatooriumis (1992–96) ning on osalenud kursustel Nancy Rahvusballeti stuudios (1996–97). Pärast Pariisi kontservatooriumi lõpetamist sai temast 2018. aastani Bordeaux’ Rahvusooperi esitantsija, kuid ta on tantsinud ka Nancy Rahvusballetis. Pärast tantsijakarjääri lõppu 2018. aastal sai temas Charles Jude’i assistent. Koos on nad lavastanud „Suite en blanci“ Helsingis (2018), Rootsi Kuninglikus Ooperis (2019), Montevideo Ooperiteatris (2019) ja Tolouse’is (2019). Roublot on ka Charles Jude’i nimelise tantsuakadeemia president, tantsukunsti igakülgse arendamise ühingu „O.R. Stuudio“ president, Jude Mihhalevi Balletiakadeemia õpetaja ja kaasdirektor, Serge Lifari Fondi ja paljude teiste tantsuorganisatsioonide liige.

REPERTUAAR
Charles Jude’i koreograafia:
Aurora, Sirelihaldjas, Carabosse (Tšaikovski „Uinuv kaunitar“)
Odette/Ottilie, „Hispaania tants“, Väike luik (Tšaikovski „Luikede järv“ 
„Araabia tants“ (Tšaikovski „Pähklipureja“)
Giselle, Myrtha, vili (Adami „Giselle“)
Kitri, Mércedès (Minkuse „Don Quijote“)
Rosaline (Prokofjevi „Romeo ja Julia“)

Muu:
Pas de deux, „Flööt“ (Lifari „Suite en blanc“)
Gran pas (Minkuse „Paquita“)
III vaatus (Glazunovi „Raimonda“)
Stravinski „Petruška“ (kor. Mihhail Fokin)
Taylori „Oreool“
Desdemona (Limoni „Mauri pavaan“)
Mölder („Kolmnurkne müts“, kor. Léonide Massine)
Sireen (Balanchine’i „Kadunud poeg“)
Nümf (Nižinski „Fauni pärastlõuna“)
Viha (Balanchine’i „Neli temperamenti“)
Neitsi (Stravinski „Kevadpühitsus“ kor. Léonide Massine)
Väike tüdruk („Zatoïchi“, kor. Carlotta Ikéda)
Forsythe’i „In the Middle, Somewhat Elevated“
„Carmina Burana“ ja „Chopin Número Uno“ (kor. Mauricio Wainrot)
„Pneuma“ (kor. Carolyn Carlson)
Infanta („Surnud kuninganna“, kor. Kader Belarbi)
Antonio abikaasa („Torm“, kor. Mauricio Wainrot) jpt